Text Size
Vineri, Iunie 22, 2018

Inovativ, Intuitiv, Flexibil: iBis ERP

Soluția iBis ERP

iBis ERP este soluţie software pentru gestionarea resurselor întreprinderii (ERP) cu platforma tehnologică deschisă şi flexibilă. Soluţiile noastre adaptate pe domenii de afaceri furnizează funcţionalităţi software complete pentru managementul companiei.

Detalii... Cât costă ? Descarcă o broșură

iBis Financiar

Planificare este funcția de bază a managementului, deoarece prin toate acţiunile manageriale de organizare, conducere şi control se urmãreşte îndeplinirea deciziilor planificate.

Detalii... Cât costă ?

iBis Planificare

Planificare este funcția de bază a managementului, deoarece prin toate acţiunile manageriale de organizare, conducere şi control se urmãreşte îndeplinirea deciziilor planificate.

Detalii... Cât costă ?

iBis Aprovizionare

Oferă funcţii ce acoperă toată gama de operaţii pentru materiale, producţie în curs de execuţie, produse finite, de la punctul de origine la punctul de consum.

Detalii... Cât costă ?

iBis Vânzări

Permite companiilor să înţeleagă şi să anticipeze nevoile curente şi potenţiale ale clientilor, mijlocind astfel inbunătățire calității serviciilor si produselor oferite.

Detalii... Cât costă ?

iBis Fabricație

Permite antecalculație, urmărire și raportarea execuției, analize de costurilor detaliate, atât pentru producția de unicat cât și pentru producția de serie.

Detalii... Cât costă ?

iBis Analize

Accesul în timp real la informaţiile importante a constituit întotdeauna un punct critic în succesul afacerilor. Oferă instrumente de Business Intelligence pentru analiza datelor.

Detalii... Cât costă ?

Prima pagina

Printr-un proiect de ordonanta de urgenta pentru modificarea Codului fiscal, publicat joi de Finante in dezbatere publica vor fi modificate conditiile de incadrare a firmelor in categoria microintreprinderilor, dar si baza de impozitare a veniturilor obtinute de aceste firme.

Astfel, se modifica una dintre conditiile de incadrare a firmelor in categoria microintreprinderilor, in sensul ca acestea trebuie sa realizeze venituri, altele decat cele din consultanta si management, in proportie de peste 80% din veniturile totale.

Actuala legislatie prevede ca societatile comerciale pot fi microintreprinderi numai daca obtin venituri, altele decat cele din activitati desfasurate in domeniul bancar, in domeniile asigurarilor si reasigurarilor, al pietei de capital sau in domeniile jocurilor de noroc, consultantei si managementului.

Mai mult, reglementarile propuse de Finante stabilesc si faptul ca microintreprinderile pot inregistra venituri din consultanta si management, atata timp cat ele nu depasesc 20% din veniturile totale. In cazul in care o microintreprindere realizeaza venituri din consultanta peste acest prag, ele isi vor pierde statutul de microintreprindere si vor trece la impozitarea pe profit.

Daca in cursul unui an fiscal o microintreprindere realizeaza venituri mai mari de 65.000 euro sau ponderea veniturilor realizate din consultanta si management in veniturile totale este de peste 20% inclusiv, aceasta va plati impozit pe profit. Calculul si plata impozitului pe profit se efectueaza incepand cu trimestrul in care s-a depasit oricare dintre limitele prevazute in prezentul articol, luand ii considerare veniturile si cheltuielile realizate de la inceputul anului fiscal”, se precizeaza in proiectul aflat in dezbatere publica.

Potrivit legislatiei in vigoare, firmele care obtin venituri din consultanta si management nu pot avea statutul de microintreprindere.

Pe langa aceste modificari, Finantele  propun schimbari si in privinta bazei de impozitare a microintreprinderilor.

Pe de o parte, se scad din baza impozabila veniturile din subventii, indiferent de natura acestora, se precizeaza in proiectul de act normativ. In prezent, Codul fiscal specifica in mod clar ca doar veniturile din subventii de exploatare se scad din baza impozabila a impozitului pe venit.

De asemenea, dispozitiile aflate in dezbatere publica introduc noi categorii de venituri care se scad din baza impozabila a impozitului pe veniturile microintreprinderilor. Este vorba despre:

  • veniturile din diferente de curs valutar;
  • veniturile financiare inregistrate ca urmare a decontarii creantelor si datoriilor in lei in functie de un curs valutar diferit de cel la care au fost inregistrate initial;
  • valoarea reducerilor comerciale acordate ulterior facturarii.

Insa pe de alta parte, la baza impozabila se vor adauga urmatoarele venituri:

  • valoarea reducerilor comerciale primite ulterior facturarii;
  • in trimestrul IV, diferenta favorabila dintre veniturile din diferente de curs valutar/veniturile financiare inregistrate ca urmare a decontarii creantelor si datoriilor in lei in functie de un curs valutar diferit de cel la care au fost inregistrate initial si cheltuielile din diferente de curs valutar/cheltuielile financiare aferente, inregistrate cumulat de la inceputul anului.
ERP/CRM/SCM/PLM

Despre ERP

ERP (Enterprise Resource Planning) este instrumentul software care facilitează integrarea tuturor informaţiilor dintr-o organizaţie într-o platformă unică.

Despre CRM

CRM (Customer Relationship Management) reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii.

Despre SCM

SCM (Supply Chain Management) acoperă toată gama de operaţii pentru materiale, producţie în curs, produse finite, de la punctul de origine la punctul de consum.

Despre PLM

PLM (Product Lifecycle Management) este gestionarea ciclului de viaţă al unui produs de la conceptie, proiectarea şi fabricarea, la service şi casare.