Text Size
Luni, Septembrie 24, 2018

Inovativ, Intuitiv, Flexibil: iBis ERP

Soluția iBis ERP

iBis ERP este soluţie software pentru gestionarea resurselor întreprinderii (ERP) cu platforma tehnologică deschisă şi flexibilă. Soluţiile noastre adaptate pe domenii de afaceri furnizează funcţionalităţi software complete pentru managementul companiei.

Detalii... Cât costă ? Descarcă o broșură

iBis Financiar

Planificare este funcția de bază a managementului, deoarece prin toate acţiunile manageriale de organizare, conducere şi control se urmãreşte îndeplinirea deciziilor planificate.

Detalii... Cât costă ?

iBis Planificare

Planificare este funcția de bază a managementului, deoarece prin toate acţiunile manageriale de organizare, conducere şi control se urmãreşte îndeplinirea deciziilor planificate.

Detalii... Cât costă ?

iBis Aprovizionare

Oferă funcţii ce acoperă toată gama de operaţii pentru materiale, producţie în curs de execuţie, produse finite, de la punctul de origine la punctul de consum.

Detalii... Cât costă ?

iBis Vânzări

Permite companiilor să înţeleagă şi să anticipeze nevoile curente şi potenţiale ale clientilor, mijlocind astfel inbunătățire calității serviciilor si produselor oferite.

Detalii... Cât costă ?

iBis Fabricație

Permite antecalculație, urmărire și raportarea execuției, analize de costurilor detaliate, atât pentru producția de unicat cât și pentru producția de serie.

Detalii... Cât costă ?

iBis Analize

Accesul în timp real la informaţiile importante a constituit întotdeauna un punct critic în succesul afacerilor. Oferă instrumente de Business Intelligence pentru analiza datelor.

Detalii... Cât costă ?

Prima pagina

Sistemul de taxa pe valoarea adaugata (TVA) la incasare care se aplica in prezent pentru firmele cu cifre de afaceri de pana la 500.000 de euro ar putea fi eliminat, din cauza faptului ca a dezavantajat intreprinderile mici si mijlocii (IMM), a declarat, Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM, informeaza Mediafax.

 

“Se va renunta la obligatia TVA la incasare pentru firmele cu pana la 500.000 de euro, care a creat distorsiuni in piata si dezavantaje pentru IMM”, a declarat, Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM, mediul de afaceri si turism, citata de Mediafax.

Pe de alta parte, in primavara acestui an, Maria Grapini apara decizia de introducere a TVA la incasare pentru IMM si afirma ca nu exista niciun risc din perspectiva legislatiei europene.

Secretarul de stat in Ministerul Finantelor Dan Manolescu a declarat in mai multe randuri ca TVA la incasare pentru firmele cu pana la 500.000 de euro va deveni optionala incepand cu 1 ianuarie 2014, intrucat incalca prevederile legislatiei europene, iar Romania risca declansarea procedurii de infringement.

Guvernul a elaborat deja un proiect de ordonanta care prevede eliminarea obligativitatii si a termenului de 90 de zile, mentioneaza sursa de presa.

Ideea privind transformarea sistemului TVA la incasare intr-unul optional nu este noua si a fost vehiculata inca din luna aprilie a acestui an.

 

Cum se aplica TVA la incasare?

Sistemul TVA la incasare a fost introdus in Codul fiscal la 1 ianuarie 2013, prin OG nr. 15/2012. Acest sistem presupune ca exigibilitatea taxei intervine la momentul incasarii contravalorii livrarilor/prestarilor efectuate sau in cazul facturilor neincasate, in cea de-a 90 a zi calendaristica de la data emiterii facturilor.

Incepand de la 1 ianuarie 2013, noul sistem de plata a TVA este aplicat de doua categorii de contribuabili, si anume:

  • Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA, care au sediul activitatii economice in Romania, a caror cifra de afaceri in perioada 1 octombrie 2011 - 30 septembrie 2012 inclusiv nu depaseste plafonul de 2.250.000 lei.
  • Persoanele impozabile care se inregistreaza in scopuri de TVA in cursul anului 2013.

 

Sursa: avocatnet.ro

 

 

 

 

 

ERP/CRM/SCM/PLM

Despre ERP

ERP (Enterprise Resource Planning) este instrumentul software care facilitează integrarea tuturor informaţiilor dintr-o organizaţie într-o platformă unică.

Despre CRM

CRM (Customer Relationship Management) reprezinta un cumul de instrumente de organizare a interactiunilor cu prospectii, clientii, furnizorii si alte companii.

Despre SCM

SCM (Supply Chain Management) acoperă toată gama de operaţii pentru materiale, producţie în curs, produse finite, de la punctul de origine la punctul de consum.

Despre PLM

PLM (Product Lifecycle Management) este gestionarea ciclului de viaţă al unui produs de la conceptie, proiectarea şi fabricarea, la service şi casare.