Text Size
Joi, Octombrie 18, 2018

Ştim că vă doriţi clienţi impresionaţi de profesionalismul serviciilor şi calitatea produselor dumneavoastă, clienţi care să recomande compania şi altora. Şi mai ştim şi că acest lucru este posibil cu iBis CRM, o soluţie software care vă oferă funcţionalităţi puternice, structurate pe mai multe module, gândite să funcţioneze ca un tot unitar.

Componenta de management a relaţiilor cu clienţii permite companiilor să înţeleagă şi să anticipeze nevoile curente şi potenţiale ale acestora, reuşind astfel să ofere servicii de calitate.

Valorificaţi oportunităţile de vânzare

Cu ajutorul iBis ERP puteţi păstra o evidenţă completă a vânzărilor de la primul contact până la finalizarea tranzacţiilor, asigurându-vă că nu veţi pierde nicio oportunitate. Aplicaţia asigură reducerea timpului de ofertare către client – informaţia este gestionată în sistem şi este centralizată, astfel încât reprezentantul de vânzări poate alege în câteva minute un furnizor dintre cei agreaţi, în funcţie de anumite criterii precum costuri sau timpi de execuţie/aprovizionare în timp real.

De asemeni, este facilitată comunicarea, managerul putând să atribuie taskuri (sarcini) fiecărui individ din echipa pe care o coordonează.


Accesaţi rapid orice informaţie cu privire la profilul clientului

Toţi angajaţii dumneavoastă vor avea la îndemână cele mai importante informaţii legate de un anumit client, aplicaţia stocând date despre fluxul operaţional şi istoricul unui client.  Având o viziune de ansamblu asupra detaliilor relevante conţinute în profilul clientului, personalul dvs. va oferi mereu sfaturi profesioniste şi va lua decizii bine documentate, concentrându-se asupra sarcinilor importante.

Atrageţi noi clienţi

O facilitate de bază a modului iBis CRM este managementul clienţilor potenţiali. Veţi putea gestiona o bază de date cu informaţii complete despre posibilii clienţi, pentru ca mai apoi, în cazul unei colaborări să fie trecuţi automat în baza de date a partenerilor, obţinând un istoric complet al acestora.

Fidelizaţi-vă clienţii

Se ştie că te costă mult mai puţin să-ţi fidelizezi un client, decât să atragi altul nou. De aceea, aplicaţia dezvoltată vă ajută să identificaţi clienţii valoroşi pentru a investi apoi în construirea unei relaţii de lungă durată cu aceştia, fiind mult mai uşor de lucrat cu un client loial decât cu unul nou, pentru că există o încredere şi o flexibilitate mai mare de ambele părţi. De asemenea, un client mulţumit va lucra pentru dvs., aducând întotdeauna alţi clienţi sau, pur şi simplu, vorbind despre profesionalismul companiei dvs.

Nu există articole în această categorie. Dacă pe această pagină există subcategorii, acestea pot conține articole.