Text Size
Joi, Iulie 19, 2018

Nesincronizarea datelor conţinute în sisteme disparate de evidenţă a resurselor din diferite departamente poate cauza pentru compania dumneavoastă, în timp, pierderi semnificative, atât la nivelul vânzărilor, cât şi la cel al imaginii companiei în faţa clienţilor. Soluţia oferită de noi, cea a integrării aplicaţiilor folosite, este răspunsul potrivit, într-un mediu economic în care fidelitatea clienţilor reprezintă un avantaj competitiv solid.

Folosind iBis ERP pentru managementul întregii afaceri, eliminaţi inconsistenţa ce poate apărea în urma folosirii mai multor sisteme diferite pentru fiecare zonă a afacerii. Cu o singură soluţie integrată informaţiile vor fi întotdeauna corecte, reducându-se timpul pierdut cu reorganizarea cifrelor, care înainte erau extrase din aplicaţii diferite. Se elimină astfel şi administrarea mai multor baze de date, angajaţii dvs. având acces în orice moment la orice informaţie gestionată în cadrul sistemului.

O soluţie ERP complet integrată

 

iBis ERP vă poate ajuta să conduceţi compania atât din punct de vedere financiar-contabil, cât şi managerial (să-ţi cunoşti întreg business-ul) sau logistic (să ţii evidenţa stocurilor, distribuţiei). Din punct de vedere al modului de organizare, softul este structurat pe principalele funcţii ale întreprinderii: financiar-contabil, aprovizionare, vânzări, mijloace fixe, fabricaţie, stocuri, resurse umane şi salarizare, oferind alături de acestea şi alte unelte utile. Fiecare arie funcţională este la rândul ei structurată în mai multe subfuncţii specifice. Lista de funcţionalităţi enumerată mai sus se regăseşte sub forma unor module integrate din care companiile pot alege numai ceea ce au nevoie. O astfel de abordare flexibilă asigură o adaptare cât mai bună a aplicaţiei la cerinţele specifice fiecărei companii.

Potrivit  pentru orice companie

iBis ERP se adresează unităţilor economice din sfera producţiei, distribuţiei sau a  serviciilor (sau a oricăror combinaţii între acestea), fiind un produs perfect adaptabil   profilului oricărei companii. Aplicaţia are predefinite funcţionalităţile cele mai utilizate în majoritatea domeniilor de activitate, în acelaşi timp fiind configurabil pentru situaţii din cele mai diverse. Astfel, iBis ERP vă dă posibilitatea de a construi o soluţie care să întâmpine cerinţele dumneavoastră specifice, oferindu-vă libertatea de a vă concentra pe aspectele  cheie ale afacerii Dvs.

Plasaţi organizaţia dumneavoastră pe traseul creşterii profitabile

Doar cu o aplicaţie ERP integrată se poate obţine o imagine reală şi generală a companiei, pe baza căreia să se poată susţină sau intensifica anumite segmente de activitate sau elimina altele. Uşor de adaptat, utilizat şi menţinut la zi, iBis vă ajută să vă maximizaţi productivitatea şi să creşteţi satisfacţia clienţilor.

Folosind acest soft vă veţi îmbunătăţi vizibil calitatea servicilor oferite prin promptitudinea de care veţi da dovadă, clienţii dumneavoastră rămânând plăcut impresionaţi, fapt care va atrage după sine şi creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii.

  • Veţi putea  urmări bonitatea la nivel de client şi vă veţi creşte veniturile pentru cei cu potenţial.
  • Vă veţi îmbunătăţi timpii de livrare a comenzilor către clienţi.
  • Vă veţi creşte productivitatea companiei păstrând acelaşi număr de angajaţi.

 

De asemenea, acest soft vă oferă suport în negocierea pe baze reale a contractelor de achiziţii pentru a identifica cele mai bune oferte. Astfel, profitabilitatea va creşte printr-un control strict al cheltuielilor.