Text Size
Joi, Iulie 19, 2018

iBis Aprovizionare

Indiferent de climatul economic, relaţiile cu clienţii şi furnizorii sunt prioritare. Pentru aceştia sunt ataşate informaţii legate de contracte şi comenzi de aprovizionare, informaţii despre preţuri, disponibiliatea sau timpul de aprovizionare.

Centralizaţi mult mai uşor comenzile

iBis SCM oferă posibilităţi de operare şi de urmărire a comenzilor de aprovizionare, pe tipuri intern definite, prin intermediul fluxului pentru comenzi de aprovizionare. Aplicaţia acoperă, prin funcţionalităţile oferite, întreg procesul de preluare, prelucrare şi livrare/recepţionare a comenzilor şi dezvoltă un set de procese de prospectare a pieţei de furnizori, alegere şi monitorizare a acestora. Puteţi verifica printr-o simplă operaţiune disponibilitatea unui produs, timpul de livrare al acestuia sau alte detalii legate de preţ sau caracteristici ale produsului/serviciului. Cu alte cuvinte, având acces la informaţii în timp real, vă veţi putea creşte calitatea serviciilor oferite.


Automatizaţi procesul de aprovizionare

Pentru automatizarea proceselor de aprovizionare,  aplicaţia are incluse fluxuri de lucru care urmăresc o tranzacţie de la înregistrarea cererii şi intrarea sa în flux până la reflectarea ei în informaţii financiare, într-o arhitectură simplă, disponibilă pentru toţi membrii companiei. Fluxurile sunt standard, dar pot fi modificate conform cerinţelor dumneavoastră.

Asiguraţi un randament ridicat

Realizând o prioritizare a comenzilor, reuşiţi să generaţi un randament ridicat la cel mai mic cost posibil. În acelaşi timp, puteţi reduce costurile de achiziţie, să construiţi relaţii de colaborare cu furnizorul pentru obţinerea unor condiţii avantajoase pentru dvs. şi să gestionaţi mai bine sursele de aprovizionare.

Design funcţional pentrul utilizatori

Aplicaţia vine în sprijinul utilizatorilor cu interfeţe dedicate generării şi urmăririi contractelor cu furnizorii, comenzilor ferme, cererilor de ofertă şi a ofertelor, gestionării cataloagelor de furnizori, a documentelor de intrare (facturi, avize), precum şi cu o serie de rapoarte parţial definibile de către utilizator.

iBis SCM integrează aprovizionarea cu necesarul

Managementul necesarului de materiale se generează pentru producţie, mijloace fixe, nevoi interne şi vânzări directe. Aplicaţia gestionează, previzionează cererile, sincronizând aprovizionarea cu cererea (necesarul). Această corelare a ofertei cu cererea asigură produsul comandat la locul şi în momentul potrivit.

Dacă această aprovizionare este făcută în condiţiile existenţei comenzii, atunci firmele pot să-şi reducă stocurile, să sporească satisfacţia clienţilor şi să evite unele surprize neplăcute.