Text Size
Joi, Iulie 19, 2018

Componenta Financiar conţine module pentru contabilitate, salarizare şi stocuri.

Adaptat cerinţelor legislative

iBis Contabilitate operează conform sistemului contabil românesc dar oferă şi posibilitatea creării unor sisteme contabile alternative precum şi echivalarea acestora.  Aplicaţia asigură integrarea programelor de declaraţii fiscale (declaraţia 100, 300, 101 etc) şi oferă posibilitatea de a crea şabloane de note contabile diverse pentru formulele care se repetă de la o perioadă la alta.

Actualizarea sistemului în funcţie de modificările legislative şi transmiterea acestora către client se face în timp util, împreună cu instrucţiunile de utilizare pentru noile funcţionalităţi, precizând inclusiv temeiul legal.

Planul standard de conturi, existent în program, poate fi modificat şi adaptat prin introducerea de conturi sintetice sau analitice specifice activităţii desfăşurate de utilizator. 

Optimizaţi gestiunea financiară

Sistemele informatice performante permit eliminarea pierderilor operaţionale curente prin: eliminarea erorii umane, controlul cash-flow-ului, optimizarea gestiunii financiare şi a stocurilor, automatizarea proceselor repetitive, indicatori economici actualizaţi în permanenţă. 


Informaţii corecte, complete, actualizate şi integrate

Aplicaţia asigură acurateţea informaţiilor înregistrate, eliminând erorile umane care pot apărea în momentul prelucrării datelor provenind din mai multe baze de date şi reduce riscurile unei raportări greşite. În plus, informaţiile vitale despre desfăşurarea afacerilor sunt foarte uşor de obţinut cu iBis ERP, întrucât, imediat ce o tranzacţie este înregistrată în sistem, aceasta devine vizibilă pentru orice utilizator şi se regăseşte în rapoartele corespondente. 

Mai mult decât un performant instrument de contabilitate, modulul financiar-contabil oferă posibilitatea de:

  • vizualizare a informaţiilor financiare actuale
  • automatizare a multora dintre practicile şi procedurile financiare, definind nivelul de control dorit
  • a ţine evidenţa clienţilor şi furnizorilor pe conturi analitice
  • creare a unor perioade contabile pe baza ciclului fiscal de business