Logistica

Logistică

    Descriere

    Un management eficient, în orice mediu de lucru, se bazează pe informații. Informațiile deschid canale de comunicare și formează rețele de legătură între diverse locații și participanți. Soluția noastră a apărut că urmare a nevoii clienților, din diverse industrii, de a avea o imagine de ansamblu clară asupra întregului lanț logistic, primar și secundar.

    Platforma noastră software oferă un sistem integrat pentru optimizarea planificării transportului și monitorizarea programelor de livrare; pentru analizarea și randamentul costurilor; pentru individualizarea KPI-urilor, în vederea îmbunătățirii performanței, indicând-o drept aplicația ideală pentru eficientizarea distribuției.

    Interesul din ce în ce mai mare pentru logistică, în special venind de la companiile de transport legate de industria petrolului și gazelor, a dus la extinderea soluției DH Logistics/eLogistics și la personalizarea ei./p>

    Funcționalități

    DH Logistics/eLogistics acoperă un set de funcționalități IT, organizate pe module, în cadrul cărora există vizibilitatea lanțului de cerere, aprovizionare, programare rute și expediere.

    Generare comenzi- Import automat din SAP
    - Creare comenzi interne pentru stații proprii sau clienți ocazionali
    - Creare comenzi pe baza informațiilor despre stoc, în timp real
    - Generare comenzi predefinite
    - Control și afișare comenzi generate
    Prognoza Cererii- Analiza stocurilor pentru comenzi generate automat
    - Posibilitatea de a utiliza informații istorice și alți algoritmi diferiți pentru prognozarea cererii
    - Informații cu privire la stocul pe drum și stocul care trebuie descărcat
    - Posibilitatea de a calcula zilele de stoc pe benzinărie / depozit pe baza informațiilor din logistică primară / secundară
    - Raport de vânzări real vs estimat, pe produs sau pe depozit
    Programare Rute Transport- Alocare automată a rutei și a camioanelor, calculate pe baza comenzilor, distanțelor, capacităților și limitărilor camioanelor și șoferilor
    - Optimizare pentru planificarea rutei folosind Google OR-Tools, OpenRouteService sau Bing Routing API
    - Prezentare generală a orarului și vizibilitate deplină asupra camioanelor programate
    - Informații în timp real cu privire la traseele deja încărcate sau care urmează să fie efectuate
    Management expedieri- Integrare cu ERP și sisteme de automatizare a terminalelor
    - Vizualizare în timp real a stării transportului
    - Modificare în timp real a comenzilor de descărcare sau modificări ale listei de comenzi
    - Prezentare în timp real a disponibilității resurselor
    - Verificare continuă a restricțiilor de timp și a nivelului stocului
    - Soluție mobilă pentru șoferi
    - Informații în timp real pentru administratorii de stații
    Gestionarea orarelor pentru depozite- Creare automată a programului de încărcare bazat pe algoritmi predefiniți
    - Notificare manager depozit și/sau unități despre programul de încărcare
    Reconciliere comenzi- Raport planificat vs real pentru livrarea comenzii
    - Calcul disponibil la bordul transportatorului
    - Rapoarte de pierderi
    - Calcul cost per transport
    - Rapoarte comenzi anulate
    - Facturare, afișare facturi și livrare
    - Încărcare documente de livrare
    - Notificare în timp real și istoricul tichetelor de suport

    Beneficii

    Aplicație web:

    • Accesibilitate pe toate dispozitivele
    • Interoperabilitate îmbunătățită
    • Flexibilitate și scalabilitate sporite

    Acces granular:

    • În aplicație, fiecare utilizator are un anumit rol, care îi dă drepturi și îi restrânge, în același timp accesul neautorizat
    • Asigură securitatea circulației informației, prin delimitările stricte ale rolurilor
    • Drepturile și permisiunile se programează și interconectează de către un admin, cu ajutorul aplicației, reducând numărul de procese manuale necesare pentru asigurarea accesului și retragerii utilizatorilor

    Eliminare muncă manuală:

    • Toate informațiile relevante într-un singur loc
    • Flux de lucru intuitiv pentru a urmări cu ușurință comenzile, clienții și termenele limită
    • Implementare șabloane de programare pentru a crea mai rapid programul de livrare
    • Eliminați erorile umane imprimând documentele pe site

    Monitorizare îmbunătățită

    • Confirmare în timp real a livrării
    • Ușor de urmărit sau respectând termenele limită

    Comunicare îmbunătățită ( cu clienții dar și cu șoferii)

    • Feedback mai rapid la solicitările clienților
    • Ajustați călătoriile de progres pentru a răspunde mai bine la nevoile clienților și pentru a optimiza livrările
    • Actualizare ușoară a programului de livrare
    • Urmăriți îndeplinirea termenului și informați clienții cu privire la orice modificări

    Control financiar

    • Acces în timp real la comenzile și istoricul livrărilor clientului
    • Verificări interne mai rapide
    • Facturare actualizată

    Capital de lucru îmbunătățit

    • Eliminați întârzierile în emiterea și înregistrarea facturilor
    • Răspuns mai rapid la aprobarea comenzilor

    Incepe acum!

    Alege DoHu Consulting și scapă de grija IT-ului pentru business-ul tău.